Planmatig Onderhoud (PO)

Iedere woning heeft onderhoud nodig, zodat u prettig kunt blijven wonen. GroenWest zorgt ervoor dat uw woning goed wordt onderhouden. We plannen ieder jaar in welke complexen of een groep woningen we in dat jaar gaan onderhouden. Als we dan in een complex of met een groep woningen hiermee aan de slag gaan, spreken we van planmatig onderhoud.


Wat is de werkwijze bij planmatig onderhoudsprojecten?

U ontvangt een brief voordat de werkzaamheden beginnen. In de brief staat informatie over de planning, wat we van u verwachten en wie binnen GroenWest de senior medewerker kwaliteit vastgoed (voorheen opzichter) is of de contactpersoon van de aannemer.

Wanneer wordt er geschilderd? (onderdeel Planmatig Onderhoud/Groot Onderhoud project)

Heeft u vragen over de uitvoering van het project? Neem dan contact op met de uitvoerende onderhoudspartner. U heeft bij de start van het project van dit bedrijf alle contactinformatie ontvangen. Kan de onderhoudspartner uw vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met ons via e-mailadres: info@groenwest.nl of via telefoonnummer: 088-0129000. Onze medewerker kan u verder helpen met het afhandelen van uw verzoek.

Ik heb vragen naar aanleiding van een project, wat kan ik doen?

Heeft u vragen over de uitvoering van het project? Neem dan contact op met de uitvoerende onderhoudspartner. U heeft bij de start van het project van dit bedrijf alle contactinformatie ontvangen. Kan de onderhoudspartner uw vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met ons via e-mailadres: info@groenwest.nl of via telefoonnummer: 088-0129000. Onze medewerker kan u verder helpen met het afhandelen van uw verzoek.

Ik kan niet thuis zijn op het moment van planmatig onderhoud. Wat kan ik doen?

U ontvangt een brief voordat de werkzaamheden beginnen. In de brief staat informatie over de planning, wat we van u verwachten en wie uw contactpersoon is bij de aannemer. Als u niet thuis kunt zijn op het moment van de werkzaamheden, dan neemt u contact op met de contactpersoon van de aannemer.

Het buitenschilderwerk van mijn woning is in (zeer) slechte staat, wat kan ik doen?

Neem contact op met ons via e-mailadres: info@groenwest.nl of via telefoonnummer: 088-0129000. Onze medewerker zal kijken of er voor dit jaar schilderwerk voor uw woning ingepland staat.

Moet ik thuisblijven als de schilder komt?

De schilder zal aangeven wanneer hij aan uw woning begint. Alleen bij het schilderen van de omkanten(zijkanten) van de ramen en deuren dient u thuis te zijn om deze te openen. Ook kan de schilder u verzoeken om de poortdeur van het slot te halen zodat hij aan de achterzijde van uw woning kan komen. Het is dus niet altijd nodig om thuis te zijn.

Moet ik de zonwering verwijderen als er geschilderd wordt?

Nee, dat is alleen nodig wanneer dit de werkzaamheden hindert. Mocht dit nodig zijn dan zal dit duidelijk van te voren worden aangegeven.

Waarom wordt er alleen geschilderd? Mijn keuken is ook aan vervanging toe.

Dit zijn twee aparte type projecten, met ieder een eigen planning.

Als u de keuken wilt vervangen, neemt u dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. U kunt ons bereiken via e-mailadres: info@groenwest.nl of via telefoonnummer: 088-0129000.

Kunnen jullie gelijk de andere klachten die ik heb oplossen bij de uitvoer van planmatig onderhoud?

Die nemen we apart voor u in behandeling.
U kunt hiervoor contact opnemen met ons via e-mailadres: info@groenwest.nl of via telefoonnummer: 088-0129000. U kunt dit nog sneller regelen door in te loggen op uw account bij 'Mijn GroenWest'.

Waarom wijzigt de planning tijdens de uitvoering?

Er kunnen veel oorzaken zijn. Bijvoorbeeld weersomstandigheden of onvoorziene omstandigheden.

En verder

Ja Nee